E-turunduse arenguprogramm 2018

VALDKONNA ASJATUNDJA

Ege Tatarmäe

+372 5557 4773

E-turunduse arenguprogramm 2018

Sihtrühm: Läänemaa ettevõtted (tegutsenud vähemalt ühe aasta), avaliku sektori organisatsioonid (sh KOVid) ning vabaühendused. Sealjuures on eelistatud ettevõtted 1-aastased mikroettevõtted, mille tegevuses osalemise aastale eelnenud käive oli 11 000-200 000 eurot (eelistatud on töökohti loonud ettevõtted ja müügitulu alates 30 000 eurost).

Aeg: seitsmel korral 25. septembrist 13. detsembrini 2018. Alates 11. oktoobrist toimuvad kõik koolitused Haapsalus Fra Mare Thalasso SPA Panoraamsaalis (Ranna tee 2, Paralepa, Haapsalu 90403). Koolituspäevad algavad kell 10.00 ja lõpevad kell 17.00. Praktikumipäevad algavad kell 10.00 ja lõpevad 14.00.

Osavõtt: 35 eurot osaleja (sisaldab osalust kogu programmist ja kohvipause).

Koolitajad: Timo Porval (Lavii), Priit Pedastsaar (Elixir), Taavi Tammpere (Socialfly), Sven Nuum ja Teet Torim (Nullist)

Koolitussarja täpsem ajakava:

  • 25. september, kell 10-17.00, koolitaja Timo Porval
    „Kuidas internetis turundada nii, et see poleks mitte kulu, vaid investeering – strateegiast taktikaliste tööriistadeni”

o Kes on Sinu ettevõtte ideaalne klient ja miks kõik sellest peab algama?

o Kuidas ideaalset klienti päriselt tundma ja mõistma õppida?

o Milline näeb välja internetiturunduse strateegilise plaani üldpilt?

o Millised müügimudelid internetis toimivad ja mida peaksid ka Sina katsetama?

o Kuidas ja milliseid numbreid internetis mõõtma peaksid?

o Millised tööriistad ja raamatud teevad su elu turunduses lihtsamaks?

 

  • 11. oktoober kell 10-17.00, koolitaja Priit Pedastsaar
    “Veebiloomise A ja O – lähteülesande püstitus ja protsess üldisemalt”

o Kodulehe eesmärk. Milleks koduleht?

o Kodulehtede maksumus (domeen, hosting, templiidid, sisuhaldus).

o Kliendi teekond kodulehel.

o Kodulehe analüüsimine.

o Kodulehe sisuloome ja SEO.

o Sagedasemad vead kodulehe loomisel ja tellimisel.

o Levinumad kodulehtede platvormid.

o Kodulehtede tüübid (tutvustavad, müüki toetavad, veebipoed)

 

  • 31. oktoober kell 10-17.00, koolitaja Taavi Tammpere
    „Kaasaegsed turundustrendid ja tööriistad”

o Sotsiaalmeedia turundus vs traditsiooniline turundus. Sisuturunduse võimalused sotsiaalmeedias. Sotsiaalmeedia kasutus Eestis.

o Sotsiaalmeedia kanalite eesmärgid.

o Kliendini jõudmine läbi reklaami. 5-3-2 reegel sotsiaalmeedias postitamiseks.

o Facebooki reklaamivõimalused. Facebooki algoritm Edge Rank.

o Instagrami eripärad ja algoritim. Instagrami reklaamivõimalused.

o LinkedIn’i  eripärad ja reklaamivõimalused. Linkide postitamine ja pealkirjade valik.

  • 21. november kell 10-17.00, koolitajad Teet Torim ja Sven Nuum
    „Unusta ülemakstud ja väheefektiivsed bänner-, print- ja raadioreklaamid! Sinu äriedu tagavad Facebook ja Google. 5 tunniga ettevõttele hoog sisse”

o Kuidas läbi sotsiaalmeedia kasvatada otseliiklust kodulehele ja orgaanilist otsingutulemust Google’is.

o Kuidas teha koostööd blogijate ja instagramijatega oma toote reklaamimisel.

o Kuidas luua Facebookis poolautomaatseid kampaaniaid, mis toovad 24/7/365 uusi külastusi.

o Kuidas olemasoleva kliendibaasi põhjal luua nendesarnane „soe” publik.

o Miks inimesed sinu kodulehelt ilma ostuta lahkuvad.

o Konkreetsed näited, ebaõnnestumised, katsetused ja õppetunnid.

  • 30. november kell 10–14, koolitaja Taavi Tammpere koolitusteemadele keskenduv praktikum
  • 7. detsember kell 10–14, koolitaja Timo Porvali koolitusteemadele keskenduv praktikum
  • 13. detsember kell 10–14, koolitaja koolitusteemadele keskenduv Priit Pedastsaare praktikum

KOOLITAJAD:

Timo Porval – digiagentuur Lavii, lavii.ee Timo on internetiturunduse entusiast, kes keskendub tulemusele ja mõõdetavusele, kliendi kasule. Lemmikteemad: digiturunduse strateegia, veebilehtede tulemuslikkuse parandamine ja müügimudelite leidmine.

Priit Pedastsaar – www.elixir.ee Loov- ja prototüüpimisagentuuri Elixir juht ja ideoloog. Aianduse doktor, veebilehtede entusiast ning tuntud start-up ettevõtte Click & Grow virtuaalaednik. Loonud ja nõustanud veebiehitust alates pisikestest elustiiliettevõtetest kuni kõrgdisaini, ülikoolide ja tootmisettevõteteni välja.

Taavi Tammpere – www.socialfly.ee Taavi on oma ala praktik, kes on e-strateegiate ja virtuaalsete kliendisuhete loomisega tegelenud juba aastaid. Taavi eesmärk on aidata saavutada läbi e-kanalite maksimaalseid tulemusi minimaalse pingutusega.

Sven Nuum ja Teet Torim –  www.boost.ee ja www.nullist.ee Mehed, kes toodavad Saaremaal Boost Yourself supertoitude segusid ja müüvad neid e-poes. Nad on nullist pannud püsti äri, mis tegi esimesel täisaastal üle 120 000€ müüki, jõudis Digitegu ja kasutajasõbralike veebipoodide 2016.a. finaali ning millel on kliente kõikjal üle maailma – Euroopast Põhja-Ameerikani.