E-kaubandus

VALDKONNA ASJATUNDJA

KERSTI PALMISTE

+372 510 5141

E-kaubandus

Veebikoolitus: Kuidas alustada ja kasvatada oma e-poodi?

Strateegiad, taktikad, tööriistad, numbrid, planeerimine, konkreetsed soovitused, praktika.

Registreerimine on lõppenud. Registreerunutele saadetakse link koolitusel osalemiseks registreerumisel sisestatud e-posti aadressile! Küsimuste korral võtke julgelt ühendust!

Teemad, millest päeva jooksul räägime/teeme:

  • Äriline vundament, millest on vaja aru saada ja e-poega paika panna
  • Eristu või sure … karm aga tõsi
  • Millisele platvormile e-pood ehitada ja mida silmas pidada
  • Kohad, kus peamiselt teiste e-poodidest raha lekib ja mille saad parandada.
  • 4 konkreetset turunduskanalit, mis päriselt töötavad ja millele pead e-poega keskenduma.
  • Numbrid ja analüütika, mis on vaja paika panna ja millest on vaja aru saada
  • Turundus peab olema tulu, mitte kulu ja kuidas seda saavutada
  • Tööriistad, ilma milleta sa tegelikult hakkama ei saa
  • Nipid, trikid, häkid e-poega
  • Praktilised harjutused
  • Raamatud, mis on e-poe omanikule sama kohustuslik kirjandus nagu “Tõde ja Õigus” gümnaasiumis

Oled oodatud praktilisele koolituspäevale kui:

  • Sa mõtiskled e-poe loomisest
  • Sul on kindel soov luua oma e-pood
  • Sul on e-poe loomise protsess pooleli (midagi on valmis, aga avalikult osta veel ei saa)
  • Sul on olemas e-pood

Palun võta virtuaalsele koolituspäevale kindlasti kaasa:

  • Arvuti (asju tehakse praktiliselt läbi). Telefon selleks mugav ei ole.
  • Avatud meel ja uudishimu. Osad teadmised võivad sinu arusaamadega minna vastuollu.
  • Soov õppida ja areneda
  • Hea tuju – no ilma selleta lihtsalt ei saa. Äri ja Eesti ilm on niigi piisavalt pilvised 🙂

Koolituspäeva viib läbi:

Timo Porval
Digiagentuuri Lavii turundusstrateeg

Timo on internetiturunduse entusiast, kellele meeldib mõelda projektide suurt pilti ja seda, kuidas kliendi ärile sellest võimalikult palju tulu tuleks. Turundusideedes keskendub ta alati suurele kasutajate kasule. Lemmikteemad, millega kliente digiagentuuris aidata, on digiturunduse strateegia, veebilehtede tulemuslikkuse parandamine ja müügimudelite leidmine.

 

Päevakava:

08:45 – 09:00 Kogunemine

09:00 – 10:30 Koolitus

10:30 – 10:45 Sirutuspaus

10:45 – 12:15 Koolitus

12:15 – 13:00 Lõunapaus

13:00 – 14:30 Koolitus

14:30 – 15:00 Sirutuspaus

15:00 – 16:30 Koolitus

Koolitusel osalemine arvestatakse ettevõtjale vähese tähtsusega abina.

Koolitust toetab Euroopa Regionaalarengu Fond.