E-turunduse arenguprogramm 2019

  • Esileht
  • E-turunduse arenguprogramm 2019

VALDKONNA ASJATUNDJA

Tanel Tiisler

+372 53404 783

E-turunduse arenguprogramm 2019

Sihtrühm: Läänemaa (sh Lääneranna valla) ettevõtted (tegutsenud vähemalt ühe aasta). Sealjuures on eelistatud ettevõtted 1-aastased mikroettevõtted, mille tegevuses osalemise aastale eelnenud käive oli 11 000-200 000 eurot (eelistatud on töökohti loonud ettevõtted ja müügitulu alates 30 000 eurost).

Aeg: seitsmel korral 26. märtsist 19. novembrini 2019.
Koolitused toimuvad Haapsalus Fra Mare Thalasso SPA Panoraamsaalis (Ranna tee 2, Paralepa, Haapsalu 90403). Koolituspäevad algavad kell 10.00 ja lõpevad kell 17.00 (välja arvatud 9.05 toimuv koolitus Bränd, mis kestab 10-14ni).

Osavõtt: 35 eurot osaleja (sisaldab osalust kogu programmist ja kohvipause). Ühe ettevõtte kohta osalejate arvu piirangut ei ole.

Koolitajad: Gerda Mihhailova (Jutuvestja OÜ), Jürgen Mets (Rabandel OÜ), Mari Arnover (Möglichkeit OÜ), Allar Korjas (Edu Konsultatsioonid OÜ), Priit Kallas (Koiv Invest OÜ).

Registreerumine on avatud kuni 20. märtsini aadressil selle vormi kaudu.

E-turunduse arenguprogramm 2019

26.03 ja 2.04 – Teenusedisain – mis, miks ja kuidas?
Koolitaja Gerda Mihhailova (Jutuvestja OÜ)
Kahepäevane koolitus , mis tutvustab olemasolevate teenuste arendamiseks või uute teenuste loomiseks kasutatavat metoodikat. Loengud vahelduvad rühmatöö, diskussiooni, õppevideote ja praktiliste harjutustega.
Koolitusel käsitletavad teemad:
● Disainmõtlemise põhimõtted ja (teenuse)disainiprotsess
● Disainiprojekti lähteülesande koostamine
● Kliendiuuringute läbiviimine ja tulemuste analüüs ning kaardistamine
● Teenusedisaini tööriistad: mõttekaart (mind map), keskkonna analüüs, huvigruppide kaart, kasutajate segmenteerimine ja persoona, empaatia kaart ja väärtuspakkumine, klienditeekond (customer journey), teenuseplaan (service blueprint), afiinsusdiagramm, erinevad prototüüpimise ning loovmeetodid.
● Teenuse kui protsessi kaardistamine ning selle seos ärimudeli ja kvaliteedijuhtimisega.

18.04 ja 23.04 – Ideest Kasumini Ettevõtlustreening
Koolitaja Jürgen Mets (Rabandel OÜ)
Koolitus on jagatud kaheks erineval päeval toimuvaks mooduliks:
I moodul: Sinu Äri – esimene moodul keskendub osalejate äri analüüsimisele ning seni tuvastamata kasvu ning arenguvõimaluste leidmisele, mis aitab mõista kas seni pakutav on kliendi jaoks üldse piisavalt atraktiivne, kuidas seda kulutõhusamalt kuid kõrgema tasu eest pakkuda.
II moodul: Sinu Müük – teine moodul keskendub kliendi vajadustel põhineva turundus- ja müügimaterjali koostamisele, mida osaleja saab lisada oma veebilehele või esitleda pakkumisena oma järgmisele kliendile.

9.05 – Brändi koolitus
Mari Arnover (Möglichkeit OÜ)
Koolituse eesmärk on pakkuda (mikro)ettevõtetele võimalust oma ettevõtmist natuke kõrvalt värske pilguga vaadata, valmistuda suvehooajaks ning päeva lõpuks saada vastused:
1. Kes on ettevõtte sihtrühmad? Ja mis on nende vajadused?
Antud arusaam annab turundustegevusteks fookuse – kus, millal ja mida pakkuda.
2. Mida ma pakun? Ja mida tegelikult ostetakse?
Tihtipeale on nii, et see mida müüakse ei ole see, mida ostetakse. Mida ma saaksin veel pakkuda?
3. Kuidas kliendid minuni jõuavad?
Vaatame klienditeekonda ning paneme end klientide kingadesse.
4. Mis teeb mind eristuvaks ja kellega ma konkureerin?
Mida ma peaksin enda ettevõttest rääkides rõhutama? Kellega koostööd tegema?
5. Mis on minu suurem eesmärk?
Pikem vaade annab suuna, kuhu poole liikuda.

3.10 – Tootearenduse korraldamine ettevõttes
Allar Korjas (Edu Konsultatsioonid OÜ)
Käsitletavad teemad:
• mis mõjutab uue toote edukust turul;
• tootearenduse korraldamisel kriitilised tegurid;
• tootearenduses kasutatavad meetodid;
• meeskonnatöö harjutus – hüpoteetilises ettevõttes tootearendusega seotud.

19.11 – Reklaam Facebookis
Priit Kallas (Koiv Invest OÜ)
Koolitusel käsitletavad teemad:
• kuidas efektiivselt Facebookis reklaami teha, oluliste sihtrühmadeni jõuda, nende tähelepanu võita ja hoida?
• detailset infot olulistest nippidest, mis on eduka Facebooki kanali loomise ja haldamise jaoks oluline ning mida saab koheselt rakendama hakata
• kuidas leida Facebooki kaudu uusi kliente ja tuua tagasi neid, kes on valmis kordusostudeks?
• kuidas Facebookis teha reklaame nendele, kes on su veebilehel käinud, aga ei ole tehinguni jõudnud?
• kuidas Facebooki abil enda ettevõtet või toodet/teenust tarbija teadvuses hoida ja lõpuks tehinguni jõuda?
• kuidas oma Facebooki jälgijatest meililist kasvatada?
• milliste kampaaniate ja reklaamiformaatide abil saab oma meililisti uusi liitujaid?
• Facebooki Pixeli kasutamise võimalusi?
• kuidas sihtida Sinu veebilehel erinevaid tegevusi teinud inimesi?
• kuidas mõõta tegevusi, mida kasutajad veebis teevad ja selle alusel oma reklaamitegevusi Facebookis suunata?
• Kuidas luua kampaaniaid, milles osalejad saavad kasutada Facebookis salvestatud andmeid eeltäidetud vormide kasutamisel?
• kuidas personaliseerida ja sihtida oma Facebooki reklaame automaatselt?
• kuidas Facebooki dünaamilised reklaamid võimaldavad sul oma tooteid näidata nendele inimestele, kes on antud valdkonna vastu huvi üles näidanud?
• kuidas ühendada oma tootekataloog Facebookiga?
• kuidas panna käima kampaania, et Facebook leiaks sulle iga toote jaoks automaatselt sobivaid kliente?
• kuidas automaatne seadistus tagab selle, et reklaamid põhinevad alati õigel hinna- ja saadavuse andmetel?
• kuidas sihtida neid, kellel võiks su toodete vastu huvi olla olenemata sellest, kas nad on sinust varem teadlikud?
• kuidas Remarketingi tegevustega sihtida oma lehel varem käinud inimesi vastavalt huvile, mida nad on üles näidanud?
• kuidas jõuda oma klientideni erinevate seadmete kaudu ja näidata oma sõnumit vastavalt sellele, kuidas su kliendid oma erinevaid seadmeid kasutavad?
• kuidas Facebooki dünaamiliste reklaamidega turundustegevusi automatiseerida ja suurendada reaalset müüki?
• millised on Facebooki poolsed tehnilised ja sisulised võimalused ning piirangud, millega reklaamitegevustes arvestada?
• milliseid tulemuslikke kampaaniaid on Facebookis tehtud ja millest oleks hea õppida?

Koolitajad

Gerda Mihhailova (OÜ Jutuvestja), kes tegutseb teenuste disaini valdkonnas koolitaja ning õppejõuna juba rohkem kui 10 aastat.  Igapäevaselt töötab ta Tartu Ülikoolis õppejõuna, kus alates 2002.aastast õpetab strateegilise- ja personalijuhtimise valdkonna aineid.

Jürgen Mets (Rabandel OÜ) – teenuste ja protsesside disainer kes aitab ettevõtetel luua kliendist lähtuvaid tooteid, teenuseid ja protsesse. Viimase 3 aasta jooksul on ta viinud läbi kümneid Ideest Kasumini treeninguid üle Eesti. Alates 2015 aastast on ta töötanud üle 150 ettevõtjaga ning aidanud neil leida nii esimesi maksvaid kliente kui kasvatada olemasolevaid ärisid keskmiselt 32% aastas.

Mari Arnover (Möglichkeit OÜ) – brändistrateeg ja turunduskonsultant, kes aitab ettevõtetel tuua tagasi fookust, sõnastada eesmärke, panna paika turundusstateegiat ja mõista neil nende kliente.

Allar Korjas (Edu Konsultatsioonid OÜ) – töötanud EAS-i ekspordidivisjoni direktorina ning Maaeluministeeriumis maamajanduse ja konkurentsipoliitika büroo peaspetsialistina.

Priit Kallas (Koiv Invest OÜ) – 20 aastast kogemust turunduse ja müügi alal. Juhtinud reklaamiagentuuri, digiagentuuri ja veebiettevõtteid. Suurepärased teadmised internetiturunduse valdkonnas: turundusstrateegia, tarbija mõjutamine veebis. Koolitanud tuhandeid inimesi isiklikult. Läbi artiklite jõudnud rohkem kui miljoni lugejani üle maailma. Ta on internetiturunduse praktik ja konsultant, Dreamgrow Digital strateeg.