Daylight

Sündmused

  • Esileht
  • 19.11 – Reklaam Facebookis, Haapsalu

19.11 – Reklaam Facebookis, Haapsalu

Haapsalus Fra Mare Thalasso SPA Panoraamsaalis (Ranna tee 2, Paralepa, Haapsalu 90403) kell 10.00 – 17.00.

Koolitusele registreerumine

Koolitusprogrammi info

19.11 – Reklaam Facebookis
Koolitusel käsitletavad teemad:
• kuidas efektiivselt Facebookis reklaami teha, oluliste sihtrühmadeni jõuda, nende tähelepanu võita ja hoida?
• detailset infot olulistest nippidest, mis on eduka Facebooki kanali loomise ja haldamise jaoks oluline ning mida saab koheselt rakendama hakata
• kuidas leida Facebooki kaudu uusi kliente ja tuua tagasi neid, kes on valmis kordusostudeks?
• kuidas Facebookis teha reklaame nendele, kes on su veebilehel käinud, aga ei ole tehinguni jõudnud?
• kuidas Facebooki abil enda ettevõtet või toodet/teenust tarbija teadvuses hoida ja lõpuks tehinguni jõuda?
• kuidas oma Facebooki jälgijatest meililist kasvatada?
• milliste kampaaniate ja reklaamiformaatide abil saab oma meililisti uusi liitujaid?
• Facebooki Pixeli kasutamise võimalusi?
• kuidas sihtida Sinu veebilehel erinevaid tegevusi teinud inimesi?
• kuidas mõõta tegevusi, mida kasutajad veebis teevad ja selle alusel oma reklaamitegevusi Facebookis suunata?
• Kuidas luua kampaaniaid, milles osalejad saavad kasutada Facebookis salvestatud andmeid eeltäidetud vormide kasutamisel?
• kuidas personaliseerida ja sihtida oma Facebooki reklaame automaatselt?
• kuidas Facebooki dünaamilised reklaamid võimaldavad sul oma tooteid näidata nendele inimestele, kes on antud valdkonna vastu huvi üles näidanud?
• kuidas ühendada oma tootekataloog Facebookiga?
• kuidas panna käima kampaania, et Facebook leiaks sulle iga toote jaoks automaatselt sobivaid kliente?
• kuidas automaatne seadistus tagab selle, et reklaamid põhinevad alati õigel hinna- ja saadavuse andmetel?
• kuidas sihtida neid, kellel võiks su toodete vastu huvi olla olenemata sellest, kas nad on sinust varem teadlikud?
• kuidas Remarketingi tegevustega sihtida oma lehel varem käinud inimesi vastavalt huvile, mida nad on üles näidanud?
• kuidas jõuda oma klientideni erinevate seadmete kaudu ja näidata oma sõnumit vastavalt sellele, kuidas su kliendid oma erinevaid seadmeid kasutavad?
• kuidas Facebooki dünaamiliste reklaamidega turundustegevusi automatiseerida ja suurendada reaalset müüki?
• millised on Facebooki poolsed tehnilised ja sisulised võimalused ning piirangud, millega reklaamitegevustes arvestada?
• milliseid tulemuslikke kampaaniaid on Facebookis tehtud ja millest oleks hea õppida?

Koolitaja Priit Kallas (Koiv Invest OÜ).


LEAVE A REPLY