Sündmused

  • Esileht
  • 26.03 ja 2.04 – Teenusedisain – mis, miks ja kuidas?

26.03 ja 2.04 – Teenusedisain – mis, miks ja kuidas?

26.03 ja 2.04 – Teenusedisain – mis, miks ja kuidas?

Haapsalus Fra Mare Thalasso SPA Panoraamsaalis (Ranna tee 2, Paralepa, Haapsalu 90403) kell 10.00 – 17.00.

Koolitusele registreerumine

Koolitusprogrammi info

Kahepäevane koolitus tutvustab olemasolevate teenuste arendamiseks või uute teenuste loomiseks kasutatavat metoodikat. Loengud vahelduvad rühmatöö, diskussiooni, õppevideote ja praktiliste harjutustega.
Koolitusel käsitletavad teemad:
● Disainmõtlemise põhimõtted ja (teenuse)disainiprotsess
● Disainiprojekti lähteülesande koostamine
● Kliendiuuringute läbiviimine ja tulemuste analüüs ning kaardistamine
● Teenusedisaini tööriistad: mõttekaart (mind map), keskkonna analüüs, huvigruppide kaart, kasutajate segmenteerimine ja persoona, empaatia kaart ja väärtuspakkumine, klienditeekond (customer journey), teenuseplaan (service blueprint), afiinsusdiagramm, erinevad prototüüpimise ning loovmeetodid.
● Teenuse kui protsessi kaardistamine ning selle seos ärimudeli ja kvaliteedijuhtimisega.

Koolitaja Gerda Mihhailova (Jutuvestja OÜ).


LEAVE A REPLY