Infohommikud 2020

VALDKONNA ASJATUNDJA

EGE TATARMÄE

+372 5557 4773


Meetme “Piirkondade konkurentsivõime tugevdamine” tegevuse “piirkondlikud algatused tööhõive ja ettevõtlikkuse edendamiseks” ajavahemikul 2017-2023 projekti “Läänemaa PATEE 2020-2023” tegevusi rahastab Euroopa Regionaalarengu Fond.

Ettevõtjale arvestatakse infohommikul osalemist vähese tähtsusega abina (VTAna). Loe selle kohta lähemalt Rahandusministeeriumi lehelt. Peale ettevõtjate on infohommikule oodatud ka muud huvilised! Infohommikud on KÕIGILE OSALEJATELE TASUTA!

 

————————————————————————————————————————————————————————————————————————————–

7. detsembril kell 11-12 toimub infohommik veebis, kus LHV Panga maaklertegevuse juht Sander Pikkel räägib investeerimisest. Keskendutakse erinevatele rahapaigutamise võimalustele, eriti ka võimalustele, mis avanevad II pensionisambast raha välja võtnutele.
Teeme tutvust investeerimismaailmaga. Seminar käigus saavad vastuse küsimused: Mis on aktsia? Mis on võlakiri? Kuidas neid enda jaoks kõige paremini ära kasutada?
Lisaks peatume paaril tasuta lõunal, mida investeerimismaailmas pakutakse. Puutumata ei jää ka pensionireformi puudutav võimalus ise oma pensioniraha investeerima hakata. Vaatame lähemalt, et mida selle juures tasub silmas pidada.

Infohommikule registreerumine

————————————————————————————————————————————————————————————————————————————–

 

4. detsembril kell 10–12 toimub infohommik veebis, kus Taavi Tammpere räägib reklaamist Facebookis.

Koolituse eesmärk on anda koolitusel osalejale profi tasemel know-how, et osaleja ise oskaks minimaalselt kulutades maksimaalselt tulu toovaid kampaaniaid seadistada ja käigus hoida.

Koolitaja Taavi Tammpere on turundusmagister, kes on viimased kaheksa aastat spetsialiseerunud Facebookis ja Instagramis kuluefektiivsete kampaaniate tegemisele ning oskab praktikuna anda lihtsaid vastuseid ja toimivaid näpunäiteid.

Taavi on digiagentuuri Social Fly tegevjuht. Tema lennukad ideed aitavad võimalikult väikse kuluga saada maksimaalseid tulemusi.

Social Fly‘l on digitaalse turunduse vallas pea kaheksa aastat kogemust. Iga konkreetse valdkonna eest vastutab oma ala spetsialist, kes praktikuna tunneb valdkonda ja selle toimimist läbi ja lõhki. Social Fly meeskond teab, mida teha, et laiendada brändi tutntust ning millega võita juurde müüki, käivet ja kasumit.

Käsitlemisele tulevad järgmised teemad ja valdkonnad:

  • reklaamikampaania mõju hindamine, enne kampaaniat alustamata;
  • kodulehe või kampaanialehe analüütika jälgimise tähtsus;
  • Business Manager vs Ads Manager;
  • Facebook Pixel ja Event koodid – statistika;
  • sobivate sihtgruppide valimine testimiseks ja salvestamine;
  • Custom Audience erinevad võimalused ja seadistamine;
  • Facebooki reklaamide algoritm – mille põhjal FB mõningaid reklaame teistele eelistab.

Infohommikul osalemine on TASUTA! Vajalik on registreerimine. Registreeri ennast sellel vormil. Registreerida saab 3. detsembrini.

————————————————————————————————————————————————————————————————————————————–

19. novembril kell 10–12 toimub Haapsalu kultuurimaja Randlase saalis infohommik teemal tootefoto kasutamine turunduses. Fotode kasutamine turunduses on mitmekihiline protsess. Pildistamine ise moodustab sellest väiksema osa. Fotograaf Olev Mihkelmaa räägib tegevustest, mida tuleks teha enne pildistamist, kuidas jõuda sobiva kontseptsioonini. Millele fotograafilt pilte tellides või ise pildistades tähelepanu pöörata. Kuidas lihtsate vahenditega paremaid pilte saada. Mida jälgida fotode kasutamisel veebis, infomaterjalides ja trükistes, et pildid turunduses võimalikult hea efekti annaksid.

Fotograaf Olev Mihkelmaa:

  • 10+ aastat kogemust;
  • 500+ ettevõttega koostöö;
  • 2100+ pildistatud projekti;
  • 200+ tehtud fotokoolitust.

Esimesed pildid tegi Olev aastal 2000. Kaks aastat (20022004) õppis ta Tallinna Sidekoolis fotograafiat. 2010. aastal jättis ta kõik teised tegemised kõrvale ja keskendus ainult pildistamisele. Edasi tegeles ta üha rohkem tehnoloogiaettevõtete ja avaliku sektori asutustega. Ta sõidab mööda Eestit ringi ja kiikab üle piiri põhja poole. Päeva võib Olev alustada Tallinnast ja õhtuks läbi Narva Tartusse jõuda. Kõige rohkem pildistab ta Tallinnas ja veedab suure osa oma ajast ratastel. Eesti pole liiga suur selleks, et mööda tehaseid, konverentse, koolitusi või ehitusfirmade objekte sõitmine talle märkimisväärne küsimus oleks.

Infohommikul osalemine on TASUTA! Vajalik on registreerimine. Registreeri ennast sellel vormil. Kohtade arv on piiratud! Registreerida saab 17. novembrini või kuni kohtade täitumiseni.

————————————————————————————————————————————————————————————————————————————–

6. oktoobril kell 10–12 toimub Haapsalu kultuurikeskuse Rõdusaalis infohommik, kus maksu- ja tolliameti maksuauditi üksuse juht Airi Lepassar kõneleb maksualastel teemadel. Täpsemalt soovib Airi Lepassar pühenduda kahele teemale:

  • maksuhalduri uus e-teenus “Maksukäitumise hinnangud”;
  • vead maksuarvestuses, mida maksuamet kindlasti märkab.

Airi Lepassar räägib juuni lõpus avatud ainulaadsest e-teenusest “Maksukäitumise hinnangud”, mis on ettevõttele hea abivahend oma maksuasjade korras hoidmisel. Uus e-teenus aitab juhtida tähelepanu võimalikele puudustele ja ebakõladele andmete deklareerimisel. Samuti räägib Airi Lepassar vigadest, mida nad maksu- ja tolliametis tööjõu- ja käibemaksuga seotud kontrollides sagedamini näevad ning mis on olnud probleemsemad maksuarvestuse valdkonnad, kus enim eksitakse. Airi Lepassar annab nõu, kuidas igaüks saab oma maksuasjad korras hoida. Ühtlasi on hea võimalus Airilt küsida kõiki muret tekitavaid maksualaseid küsimusi.

Airi Lepassar on lõpetanud Tartu ülikooli majandusteaduskonna kaubandusökonoomika eriala ja pärast lõpetamist töötanud lühikest aega eraettevõttes hulgimüügi ostujuhina. Alates 1993. aastast, seega üle 25 aasta on ta töötanud maksuametis, juhtides meeskonda, kes tegeleb maksukontrollide ning nõustamiste läbiviimisega. Tal on laialdased teadmised maksuarvestuse vigadest, riskidest, mis viitavad vigadele ja maksumenetlusest läbi aegade. Ta on läbi viinud erinevaid maksualaseid koolitusi nii ameti sees kui ka ettevõtjatele väljaspool ametit.

Infohommikul osalemine on TASUTA! Vajalik on registreerimine. Registreeri ennast sellel vormil. Kohtade arv on piiratud! Registreerida saab kuni 5. oktoober kell 10.00.

—————————————————————————————————————————————————————————————————————————

2. septembril kell 11–13 toimus infohommik, kus ettevõtjatele ja ettevõtlusest huvituvatele inimestele kõneles reklaami ja turunduse vallas tegutsev ettevõtja Heiki Kurm teemal “Turundus. Võitlus kliendi pärast“. Infohommik toimus Haapsalu linnuse III korrusel asuvas seminariruumis. Pärast infohommiku toimumist oli osalejatel tore võimalus külastada ka muuseumit.

Heiki Kurm käsitles infohommikul turunduse A-d ja O-d — eelkõige ettevõtte ja selle toote või teenuse positsioneerimist ja potentsiaalsete klientide mõistmist — ehk võitlust koha pärast kliendi teadvuses (ja alateadvuses). Koolitus on vundament tegevustele põhilistes reklaamikanalites — kodulehel, Google’is ja Facebookis.

Heiki Kurm on reklaami ja turunduse vallas tegutsev ettevõtja. Alustanud tegevust 90-ndate aastate alguses, on Heiki kliendiportfelli kuulunud suured rahvusvahelised korporatsioonid, nagu Siemens, Land Rover, Henkel ja ka tuntud ja vähemtuntud Eesti ettevõtted, nagu Maks&Moorits ja AS Toode.

Infohommikul osalemine on TASUTA! Vajalik on registreerimine. Registreeri ennast sellel vormil. Kohtade arv on piiratud! Registreerida saab 30. augustini või kuni kohtade täitumiseni.

——————————————————————————————————————–

19. mail kell 10–12 tuli motivatsioonipartner Kati Suun veebi teel külla, et rääkida külalislahkusest ja selle olulisusest tänases kriisist väljumise olukorras. Kati rääkis sellest, milline on eriolukorrast väljuv klient ja mida iga toitlustus- ja turismiettevõte võiks kriisist väljudes silmas pidada. Juttu tuli klienditüüpidest, kannatlikusest klienditeeninduses, taktikalisest empaatiast ja headest klienditeenindusetavadest. Kati arvas, et on üsna hea aeg teha oma ettevõtetele korralik külalislahkuse restart – sest seda, kui oluline on sõbralik, siiras, aus ja tore klienditeenindus pärast pikka sotsiaalset isoleeritust – mõistame me kõik! Kati rääkis kvaliteetse teeninduse tsüklist, ehk kuidas klienti märgata, mõista, tema probleemi lahendada ja teda väärtustada ning mis juhtub siis, kui me selle ratta tagurpidi tööle paneme.

Infohommikul osalemine on TASUTA! Vajalik on registreerimine. Registreeri ennast sellel vormil. Registreerida saab 18. maini.

————————————————————————————————————————————————————————–

15. aprillil kell 10–11.30 toimub infohommik veebis. Täpsemad juhendid osalemiseks saadetakse infohommikule registreerinutele. Infohommikul kõneleb Annela Mets GoWorkaBitist ja tutvustab nn tööampsude erinevaid võimalusi.

Käsitlemisele tuleb: mis on tööamps ja kuidas projektipõhised töötajad enda ettevõtte kasuks tööle panna? Kuidas on töötamine muutunud viimaste aastatega? Mis juhtub tööga tulevikus? Nendele küsimustele saab vastuse infohommikul, kuhu GoWorkaBiti müügijuht Annela Mets tuleb webinaris kõnelema ja paneb ettevõtjaid kaasa mõtlema väga kasulikust teemast – tööampsudest!

GoWorkaBiti tiim tahab luua maailma, kus inimesed saaksid lihtsalt ja mugavalt valida kas päevaks, nädalaks, kuuks või pikemaks ajaks, kus, millal ja kelle juures nad töötavad ja muuhulgas teha neile võimalikuks leida oma esimene töökoht. Samas soovivad nad anda ka ettevõtetele võimaluse kiirelt ja ilma liigse bürokraatiata leida töötajad just selleks hetkeks, kui neid päriselt tarvis läheb, et kõik tööd saaksid õigel ajal tehtud ilma liigse kuluta. Töötamine ei ole pelgalt rahateenimise viis, vaid inimesed ootavad töölt rohkem…

Pärast TTÜ tehnikateaduse magistrikraadi omandamist on Annela ennast erinevate täiendkoolituste, seminaride ning kirjandusega arendanud. Kogenud agentuuri värbajana on ta ettevõtteid nõustanud ning läbi viinud sadu värbamiskonkursse spetsialistide ning juhtide leidmiseks erinevatest sektoritest. Annela nõustab suuri ettevõtteid ja vastutab selle eest, et GoWorkaBiti platvomile tuleks uusi ja põnevaid ettevõtteid Eestis. Vabatahtlikuna lööb Annela kaasa Recruitment Thursday meeskonnas, mis korraldab värbamisvaldkonna üritusi Eestis igal kuul.

Infohommikul osalemine on TASUTA! Vajalik on registreerimine. Registreeri ennast sellel vormil. Registreerida saab 14. aprillini.

————————————————————————————————————————————————————————-

2020. aasta esimene infohommik toimus Rannarootsi muuseumis 10. märtsil kell 12–14. Tudengite seas ääretult populaarne Mihkel Kangur tuli ettevõtjatele ja teistele huvilistele kõnelema “Säästva arengu eesmärkidest kui strateegilisest paratamatusest”.

Mihkel rääkis muu hulgas, mis on ÜRO säästva arengu eesmärgid, miks nad on olulised ja miks peaks ettevõtjad sellega üha rohkem arvestama ja mida tegema. Sai teada, kuidas muutuvad turud ja töövõtjad, millega peavad ettevõtjad üha enam arvestama. Kuidas ÜRO säästva arengu eesmärgid selleks mõningad tööriistad annavad.

Mihkel Kangur on tudengite seas ääretult populaarne, ta on ka valitud õppejõuks, kelle loengutel õpilased sooviksid ka õppekavaväliselt osaleda. Tallinna Ülikooli jätkusuutliku arengu dotsenti ja vanemteadurit on soojalt soovitanud infohommikule kutsuda ka eelnevatel infohommikutel osalenud koolitajad.

Infohommikul osalemine on TASUTA! Vajalik on registreerimine. Kohtade arv on piiratud! Registreeri ennast sellel vormil.