Infohommikud 2020/2021

VALDKONNA ASJATUNDJA

EGE TATARMÄE

+372 5557 4773


Meetme “Piirkondade konkurentsivõime tugevdamine” tegevuse “piirkondlikud algatused tööhõive ja ettevõtlikkuse edendamiseks” ajavahemikul 2017-2023 projekti “Läänemaa PATEE 2020-2023” tegevusi rahastab Euroopa Regionaalarengu Fond. Peale ettevõtjate on infohommikule oodatud ka muud huvilised! Infohommikud on KÕIGILE OSALEJATELE TASUTA!

 

 

 

15. aprillil kell 10–12 toimub Zoomi veebikeskkonnas infohommik, kus Ester Eomois räägib muudatuste juhtimisest ja inimeste kaasamisest kriisi ajal ning pärast kriisi.

Infohommikul saavad vastuse küsimused, kuidas muutusi ellu viia ning pakkuda inimestele kindlustunnet ja soovi ebakindlal ajal tegutseda. Uuringute järgi on teada, et Eesti meeskondade juhtide üheks suuremaks väljakutseks on inimeste kaasamine otsustamisse ja tagasiside andmine. Samuti ei ole veel kuigi tavapärane juhtidel endil tagasiside küsimine oma meeskonnalt. Vaatame neid teemasid värskes ja praktilises olukorras, kus paljusid meeskondi on kärbitud, müük ei lähe nagu tahaks ning majanduskasvu asemel ootab ees teadmatus. Kas piisab juhtimisest või on vaja midagi enamat?

Ester Eomois on EBSi juhtimise valdkonna õppejõud, tunnustatud koolitaja. EBSis on tema juhtida magistriõppe juhtimise ja eestvedamise suund nii Helsingis kui ka Tallinnas. Enne EBSiga liitumist töötas Ester 15+ aastat rahvusvaheliste korporatsioonide Eesti ja Baltikumi üksuste ülesehitamise ja arendamisega.

Infohommikul osalemine on TASUTA! Vajalik on registreerimine. Registreeri ennast sellel vormil. Registreerida saab 14. aprillini.

————————————————————————————————————————————————————————

25. märtsil kell 10–12 toimub Zoomi veebikeskkonnas infohommik, kus Signe Ventsel jagab teadmisi, kuidas iseennast paremini juhtida.

Koroonast tingitud muutused on mõjutanud pea kõigi tööelu ja sundinud muutma harjumusi. Kaugtööst on saanud tavapärane tööstiil, osa inimestest suudab olla tulemuslik ja rõõmus, kuid osa inimestest tunnevad ennast väsinuna ja kurnatuna, tähtajad lükkuvad edasi. Kõik saab alguse sellest, kui hästi keegi suudab ja oskab oma päeva planeerida, leida süvenemise hetki ja tasakaalukalt taastuda ning laadida.

Infohommikul räägib ettevõtte Brandmoon asutaja ja koolitaja Signe Ventsel enesejuhtimisest ja jagab praktilisi nippe, kuidas edukalt eesmärke seada. Infohommiku eesmärk on arendada isiku enesejuhtimise võimekuse taset eri meetodite kaudu, mis võimaldab edaspidi olla süsteemne tegutseja, disainides oma elu teadlikumalt ise ja saavutada oma eesmärgid.

Käsitlemisele tulevad muu hulgas:

  • Inspireeriv eesmärk ja iseenda miksi avastamine. Miks on oluline teada oma miksi? Mida annab selge eesmärgi seadmine ja kuidas seada eesmärke, mis ka tulemusteks luua.
  • Inspireeriva eesmärgi teostamiseks sobivad tööriistad. Millised tööriistad tuleb kasutusele võtta, et olla teadlikult oma elu disainer? Millised tööriistad on sinu tööriistakastis iseenda laadimiseks?
  • Olen iseenda boss – mida see tegelikult tähendab? Milliste harjumustega sa oma nädalat ja päeva disainid? Milliste uute harjumustega sa oma elu disainida võiksid?
  • Ikigai leidmine. Uskumused. Kokkulepped iseendaga, sisekõne iseendaga ja oma ikigai leidmine. Visiooniharjutus. Leping iseendaga.

Signe Ventsel on ettevõtja ja koolitaja, kelle suurim kirg on persoonibränd ja eneseturundus. Ta aitab inimestel ja organisatsioonidel julgemalt eristuda ja oskuslikult välja tuua nüansid, mida ise tihti ei nähta. Turundamine on olnud Signe töö osa suuremal või vähemal määral juba üle 15 aasta. Ta on töötanud pikalt Eesti kõrgharidusmaastikul erinevatel ametipositsioonidel, juhtinud meeskondi, koolitanud ja olnud projektijuht paljudele suurtele projektidele. Signe on õppinud turundust ja hariduse juhtimist. Ta on välja arendanud täiesti reaalsest vajadusest lähtuvalt enesearengumärkmiku “Olen iseenda boss”, mille eesmärk on, et inimesed võtaksid tööde ja tegemiste juures teadlikult aega enesearengule – kui on soov midagi muuta siis tuleb muutust alustada iseendast. Lisaks on ta koos äripartneriga kirjutanud raamatu “Julgus luua muutust”, mille eesmärk on kutsuda naisi julgemalt tegutsema, sest Eesti naistes on nii palju kasutamata potentsiaali. Signe on Eesti Ettevõtlike Naiste Assotsiatsiooni liige, äriklubi president, TalTechi ärikorralduse külalislektor, ettevõtlusõpetaja, ettevõtluse mõtteviisi viljeleja ja suur enesearengu fänn.

Infohommikul osalemine on TASUTA! Vajalik on registreerimine. Registreeri ennast sellel vormil. Registreerida saab 24. märtsini.

 

———————————————————————————————————————————————————————————————–

18. veebruaril kell 12–14 toimub Zoomi veebikeskkonnas infohommik, kus saab teada, mis on SEO ja kuidas muuta oma koduleht nähtavamaks. Convertal digiturundusagentuuri SEO ja CRO spetsialist Epp Kaasik räägib SEO tänastest trendidest ja annab nõuandeid, kuidas edastada uute lahenduste rakendamisel konkurente.

Infohommikul osaledes saab vastused järgmistele küsimustele:

  • Mis on SEO tänasel päeval?
  • Missugused on peamised SEO elemendid?
  • Kuidas viia läbi väga heal tasemel märksõna-analüüs?
  • Mille põhjal valida sisulehtedele fookusmärksõnad?
  • Milliseid veebilehe tehnilisi ja/või sisulisi täiendusi SEO hõlmab?
  • Kuidas tõsta veebilehe autoriteetsust?
  • Missuguseid SEO tööriistu ja abivahendeid kasutada?
  • Kuidas ja milliste mõõdikute abil hinnata SEO tulemuslikkust?
  • Millised on SEO tulevikutrendid?

Igapäevaselt tehakse sadu miljoneid otsinguid Google’is ja seepärast on oluline oma veebilehega klientide jaoks olemas olla. SEO koolitus on ideaalne võimalus õppida oma veebilehe nähtavust otsingumootoris esile tuua. Koolitus on illustreeritud põnevate reaalsete näidetega ning hõlmab ka praktilisi mõtteharjutusi. SEO koolituse käigus jagame väärtuslikku infot tehnikate ning tööriistade kohta, samuti nippe, mida kohe oma veebilehe SEO hüvanguks rakendada.

Epp Kaasik on digiturundusagentuuri Convertal SEO ja CRO spetsialist. Ta alustas sellel alal 2016. aastal ning on sellest ajast alates pea igapäevaselt tegelenud veebilehtede sisulise ja tehnilise korrastamisega, aidates seeläbi veebilehtedel otsingumootorites paremaid positsioone saavutada ning külastusnumbreid kasvatada. Epp armastab oma tööd, kuna see on ühelt poolt turvaliselt rutiinne ja samas põnevalt mitmekülgne – selles on ühendatud tehniline pädevus, loomingulisus, diplomaatia ning meeskonnatöö.

Infohommikul osalemine on TASUTA! Vajalik on registreerimine. Registreeri ennast sellel vormil. Registreerida saab 17. veebruarini.

————————————————————————————————————————————————————————

2. veebruaril kell 12–14 toimub infohommik veebis, kus Brit Mesipuu räägib sisuturundusest ja -loomest.

Sisuturundusest ja -loomest ei saa tänapäeval üle ega ümber. Räägime sellest, miks see on oluline, mida on võimalik sellega korda saata ja millist kasu võiksid sellest lõigata. Kuidas loodud sisuga sotsiaalmeedias silma paista? Samuti vaatame üle peamised punktid, mida sisu luues tähele panna ja kust üldse leida ideid, kui pea on tühi ja ideid uueks postituseks ei paista kuskilt tulemas olema. Kanalitest võtame jutuks kodulehe, Instagrami ja Facebooki.

Brit on olnud turunduse eest vastutav nii raadios, välimeedias kui ka hotellis ja restoranis ning nüüd on pereettevõtte Milos turundushing. Igapäevaselt tegeleb ta turundusteemaliste artiklite kirjutamise ja teistele ettevõtetele kodulehele ja sotsiaalmeediasse õigete sõnade ritta panemisega. Tema sulest leidub kirjutisi alates kodulehtede tootekirjeldustest ning lõpetades blogipostituste ja suurte meediaväljaannete sisuturundusartikliteni välja.

Samuti võib teda leida nii lava pealt kui ka lava tagant, kas siis ise koolitustel ja konverentsidel esinemas või neid sel samal sisuturunduse ja -loome teemal korraldamas.

Infohommikul osalemine on TASUTA! Vajalik on registreerimine. Registreeri ennast sellel vormil. Registreerida saab 1. veebruarini.

————————————————————————————————————————————————————————————————————————————

7. detsembril kell 11-12 toimub infohommik veebis, kus LHV Panga maaklertegevuse juht Sander Pikkel räägib investeerimisest. Keskendutakse erinevatele rahapaigutamise võimalustele, eriti ka võimalustele, mis avanevad II pensionisambast raha välja võtnutele.
Teeme tutvust investeerimismaailmaga. Seminar käigus saavad vastuse küsimused: Mis on aktsia? Mis on võlakiri? Kuidas neid enda jaoks kõige paremini ära kasutada?
Lisaks peatume paaril tasuta lõunal, mida investeerimismaailmas pakutakse. Puutumata ei jää ka pensionireformi puudutav võimalus ise oma pensioniraha investeerima hakata. Vaatame lähemalt, et mida selle juures tasub silmas pidada.

Infohommikule registreerumine

————————————————————————————————————————————————————————————————————————————–

 

4. detsembril kell 10–12 toimub infohommik veebis, kus Taavi Tammpere räägib reklaamist Facebookis.

Koolituse eesmärk on anda koolitusel osalejale profi tasemel know-how, et osaleja ise oskaks minimaalselt kulutades maksimaalselt tulu toovaid kampaaniaid seadistada ja käigus hoida.

Koolitaja Taavi Tammpere on turundusmagister, kes on viimased kaheksa aastat spetsialiseerunud Facebookis ja Instagramis kuluefektiivsete kampaaniate tegemisele ning oskab praktikuna anda lihtsaid vastuseid ja toimivaid näpunäiteid.

Taavi on digiagentuuri Social Fly tegevjuht. Tema lennukad ideed aitavad võimalikult väikse kuluga saada maksimaalseid tulemusi.

Social Fly‘l on digitaalse turunduse vallas pea kaheksa aastat kogemust. Iga konkreetse valdkonna eest vastutab oma ala spetsialist, kes praktikuna tunneb valdkonda ja selle toimimist läbi ja lõhki. Social Fly meeskond teab, mida teha, et laiendada brändi tutntust ning millega võita juurde müüki, käivet ja kasumit.

Käsitlemisele tulevad järgmised teemad ja valdkonnad:

  • reklaamikampaania mõju hindamine, enne kampaaniat alustamata;
  • kodulehe või kampaanialehe analüütika jälgimise tähtsus;
  • Business Manager vs Ads Manager;
  • Facebook Pixel ja Event koodid – statistika;
  • sobivate sihtgruppide valimine testimiseks ja salvestamine;
  • Custom Audience erinevad võimalused ja seadistamine;
  • Facebooki reklaamide algoritm – mille põhjal FB mõningaid reklaame teistele eelistab.

Infohommikul osalemine on TASUTA! Vajalik on registreerimine. Registreeri ennast sellel vormil. Registreerida saab 3. detsembrini.

————————————————————————————————————————————————————————————————————————————–

19. novembril kell 10–12 toimub Haapsalu kultuurimaja Randlase saalis infohommik teemal tootefoto kasutamine turunduses. Fotode kasutamine turunduses on mitmekihiline protsess. Pildistamine ise moodustab sellest väiksema osa. Fotograaf Olev Mihkelmaa räägib tegevustest, mida tuleks teha enne pildistamist, kuidas jõuda sobiva kontseptsioonini. Millele fotograafilt pilte tellides või ise pildistades tähelepanu pöörata. Kuidas lihtsate vahenditega paremaid pilte saada. Mida jälgida fotode kasutamisel veebis, infomaterjalides ja trükistes, et pildid turunduses võimalikult hea efekti annaksid.

Fotograaf Olev Mihkelmaa:

  • 10+ aastat kogemust;
  • 500+ ettevõttega koostöö;
  • 2100+ pildistatud projekti;
  • 200+ tehtud fotokoolitust.

Esimesed pildid tegi Olev aastal 2000. Kaks aastat (20022004) õppis ta Tallinna Sidekoolis fotograafiat. 2010. aastal jättis ta kõik teised tegemised kõrvale ja keskendus ainult pildistamisele. Edasi tegeles ta üha rohkem tehnoloogiaettevõtete ja avaliku sektori asutustega. Ta sõidab mööda Eestit ringi ja kiikab üle piiri põhja poole. Päeva võib Olev alustada Tallinnast ja õhtuks läbi Narva Tartusse jõuda. Kõige rohkem pildistab ta Tallinnas ja veedab suure osa oma ajast ratastel. Eesti pole liiga suur selleks, et mööda tehaseid, konverentse, koolitusi või ehitusfirmade objekte sõitmine talle märkimisväärne küsimus oleks.

Infohommikul osalemine on TASUTA! Vajalik on registreerimine. Registreeri ennast sellel vormil. Kohtade arv on piiratud! Registreerida saab 17. novembrini või kuni kohtade täitumiseni.

————————————————————————————————————————————————————————————————————————————–

6. oktoobril kell 10–12 toimub Haapsalu kultuurikeskuse Rõdusaalis infohommik, kus maksu- ja tolliameti maksuauditi üksuse juht Airi Lepassar kõneleb maksualastel teemadel. Täpsemalt soovib Airi Lepassar pühenduda kahele teemale:

  • maksuhalduri uus e-teenus “Maksukäitumise hinnangud”;
  • vead maksuarvestuses, mida maksuamet kindlasti märkab.

Airi Lepassar räägib juuni lõpus avatud ainulaadsest e-teenusest “Maksukäitumise hinnangud”, mis on ettevõttele hea abivahend oma maksuasjade korras hoidmisel. Uus e-teenus aitab juhtida tähelepanu võimalikele puudustele ja ebakõladele andmete deklareerimisel. Samuti räägib Airi Lepassar vigadest, mida nad maksu- ja tolliametis tööjõu- ja käibemaksuga seotud kontrollides sagedamini näevad ning mis on olnud probleemsemad maksuarvestuse valdkonnad, kus enim eksitakse. Airi Lepassar annab nõu, kuidas igaüks saab oma maksuasjad korras hoida. Ühtlasi on hea võimalus Airilt küsida kõiki muret tekitavaid maksualaseid küsimusi.

Airi Lepassar on lõpetanud Tartu ülikooli majandusteaduskonna kaubandusökonoomika eriala ja pärast lõpetamist töötanud lühikest aega eraettevõttes hulgimüügi ostujuhina. Alates 1993. aastast, seega üle 25 aasta on ta töötanud maksuametis, juhtides meeskonda, kes tegeleb maksukontrollide ning nõustamiste läbiviimisega. Tal on laialdased teadmised maksuarvestuse vigadest, riskidest, mis viitavad vigadele ja maksumenetlusest läbi aegade. Ta on läbi viinud erinevaid maksualaseid koolitusi nii ameti sees kui ka ettevõtjatele väljaspool ametit.

Infohommikul osalemine on TASUTA! Vajalik on registreerimine. Registreeri ennast sellel vormil. Kohtade arv on piiratud! Registreerida saab kuni 5. oktoober kell 10.00.

—————————————————————————————————————————————————————————————————————————

2. septembril kell 11–13 toimus infohommik, kus ettevõtjatele ja ettevõtlusest huvituvatele inimestele kõneles reklaami ja turunduse vallas tegutsev ettevõtja Heiki Kurm teemal “Turundus. Võitlus kliendi pärast“. Infohommik toimus Haapsalu linnuse III korrusel asuvas seminariruumis. Pärast infohommiku toimumist oli osalejatel tore võimalus külastada ka muuseumit.

Heiki Kurm käsitles infohommikul turunduse A-d ja O-d — eelkõige ettevõtte ja selle toote või teenuse positsioneerimist ja potentsiaalsete klientide mõistmist — ehk võitlust koha pärast kliendi teadvuses (ja alateadvuses). Koolitus on vundament tegevustele põhilistes reklaamikanalites — kodulehel, Google’is ja Facebookis.

Heiki Kurm on reklaami ja turunduse vallas tegutsev ettevõtja. Alustanud tegevust 90-ndate aastate alguses, on Heiki kliendiportfelli kuulunud suured rahvusvahelised korporatsioonid, nagu Siemens, Land Rover, Henkel ja ka tuntud ja vähemtuntud Eesti ettevõtted, nagu Maks&Moorits ja AS Toode.

Infohommikul osalemine on TASUTA! Vajalik on registreerimine. Registreeri ennast sellel vormil. Kohtade arv on piiratud! Registreerida saab 30. augustini või kuni kohtade täitumiseni.

——————————————————————————————————————–

19. mail kell 10–12 tuli motivatsioonipartner Kati Suun veebi teel külla, et rääkida külalislahkusest ja selle olulisusest tänases kriisist väljumise olukorras. Kati rääkis sellest, milline on eriolukorrast väljuv klient ja mida iga toitlustus- ja turismiettevõte võiks kriisist väljudes silmas pidada. Juttu tuli klienditüüpidest, kannatlikusest klienditeeninduses, taktikalisest empaatiast ja headest klienditeenindusetavadest. Kati arvas, et on üsna hea aeg teha oma ettevõtetele korralik külalislahkuse restart – sest seda, kui oluline on sõbralik, siiras, aus ja tore klienditeenindus pärast pikka sotsiaalset isoleeritust – mõistame me kõik! Kati rääkis kvaliteetse teeninduse tsüklist, ehk kuidas klienti märgata, mõista, tema probleemi lahendada ja teda väärtustada ning mis juhtub siis, kui me selle ratta tagurpidi tööle paneme.

Infohommikul osalemine on TASUTA! Vajalik on registreerimine. Registreeri ennast sellel vormil. Registreerida saab 18. maini.

————————————————————————————————————————————————————————–

15. aprillil kell 10–11.30 toimub infohommik veebis. Täpsemad juhendid osalemiseks saadetakse infohommikule registreerinutele. Infohommikul kõneleb Annela Mets GoWorkaBitist ja tutvustab nn tööampsude erinevaid võimalusi.

Käsitlemisele tuleb: mis on tööamps ja kuidas projektipõhised töötajad enda ettevõtte kasuks tööle panna? Kuidas on töötamine muutunud viimaste aastatega? Mis juhtub tööga tulevikus? Nendele küsimustele saab vastuse infohommikul, kuhu GoWorkaBiti müügijuht Annela Mets tuleb webinaris kõnelema ja paneb ettevõtjaid kaasa mõtlema väga kasulikust teemast – tööampsudest!

GoWorkaBiti tiim tahab luua maailma, kus inimesed saaksid lihtsalt ja mugavalt valida kas päevaks, nädalaks, kuuks või pikemaks ajaks, kus, millal ja kelle juures nad töötavad ja muuhulgas teha neile võimalikuks leida oma esimene töökoht. Samas soovivad nad anda ka ettevõtetele võimaluse kiirelt ja ilma liigse bürokraatiata leida töötajad just selleks hetkeks, kui neid päriselt tarvis läheb, et kõik tööd saaksid õigel ajal tehtud ilma liigse kuluta. Töötamine ei ole pelgalt rahateenimise viis, vaid inimesed ootavad töölt rohkem…

Pärast TTÜ tehnikateaduse magistrikraadi omandamist on Annela ennast erinevate täiendkoolituste, seminaride ning kirjandusega arendanud. Kogenud agentuuri värbajana on ta ettevõtteid nõustanud ning läbi viinud sadu värbamiskonkursse spetsialistide ning juhtide leidmiseks erinevatest sektoritest. Annela nõustab suuri ettevõtteid ja vastutab selle eest, et GoWorkaBiti platvomile tuleks uusi ja põnevaid ettevõtteid Eestis. Vabatahtlikuna lööb Annela kaasa Recruitment Thursday meeskonnas, mis korraldab värbamisvaldkonna üritusi Eestis igal kuul.

Infohommikul osalemine on TASUTA! Vajalik on registreerimine. Registreeri ennast sellel vormil. Registreerida saab 14. aprillini.

————————————————————————————————————————————————————————-

2020. aasta esimene infohommik toimus Rannarootsi muuseumis 10. märtsil kell 12–14. Tudengite seas ääretult populaarne Mihkel Kangur tuli ettevõtjatele ja teistele huvilistele kõnelema “Säästva arengu eesmärkidest kui strateegilisest paratamatusest”.

Mihkel rääkis muu hulgas, mis on ÜRO säästva arengu eesmärgid, miks nad on olulised ja miks peaks ettevõtjad sellega üha rohkem arvestama ja mida tegema. Sai teada, kuidas muutuvad turud ja töövõtjad, millega peavad ettevõtjad üha enam arvestama. Kuidas ÜRO säästva arengu eesmärgid selleks mõningad tööriistad annavad.

Mihkel Kangur on tudengite seas ääretult populaarne, ta on ka valitud õppejõuks, kelle loengutel õpilased sooviksid ka õppekavaväliselt osaleda. Tallinna Ülikooli jätkusuutliku arengu dotsenti ja vanemteadurit on soojalt soovitanud infohommikule kutsuda ka eelnevatel infohommikutel osalenud koolitajad.

Infohommikul osalemine on TASUTA! Vajalik on registreerimine. Kohtade arv on piiratud! Registreeri ennast sellel vormil.